Už žádné výkyvy váhy, keto dieta vám pomůže


Co znamená proteinová dieta?
Je spíše známá pod názvem bílkovinová nebo keto dieta Prodietix a je lékařskou vědou uznávaná metoda, která už po několika týdnech přináší skvělé výsledky.
Při běžných redukčních dietách tělo může redukovat až 40 % hmotnosti ze svalů. Ale ty jsou hlavními spalovači tuků, a když dieta je u konce, tak se metabolismus neumí vypořádat se stejným příjmem energie ve stravě jako před dietou a nastává jo-jo efekt.

Ketóza
Snižuje se hladina cholesterolu v krvi a klesá produkce inzulinu, který vyvolává chuť na sladké.
Ketózu neprovází hlad, chutě a špatná nálada. Člověk je plný energie.
 Do ketózy se tělo dostává za 2 – 3 dny proteinové diety.
Proteinová jídla
 Polévky, omelety, pečivo, těstoviny, studené a teplé nápoje, palačinky, smoothies, koláče a mnoho dalších chutných a zdravých pokrmů.
Výrobky z mléka, sóji, syrovátek aj. Obsahují vitamíny a minerály, které organismus potřebuje.

Průběh diety
Dietní programy jsou závislé délkou na věku, pohlaví, aktuální hmotnosti a na cíli v hubnutí.
Každý program má 3 fáze o stejné délce. V 1. fázi dochází k nahrazení běžného jídelníčku za takový, který je jen z povolené zeleniny a proteinových potravin. Dochází k největšímu úbytku váhy. Ve 2. a 3. fázi je důležitá prevence jo-jo efektu. Je to pozvolný návrat k běžnému jídelníčku.
Co je nutné dodržovat během diety:
Pitný režim – 2 – 3 l denně neochucené vody, případně zeleného či černého čaje bez cukru; káva je možná 2x denně, ale jen turek nebo espresso bez mléka a cukru; vhodná je káva bez kofeinu

člověk měřící si obvod pasu

zelenina – 300 – 500 g povolené zeleniny
pravidelnost – odstup mezi jídly 3 – 4 hodiny; první jídlo dne 1/2hodiny po probuzení a poslední max. 2 hod před spaním
Čeho se vyvarovat:
Sladkostí, pečivu, lihovin, limonád, apod. V některých fázích nejsou povolené mléčné výrobky, ovoce, rýže aj.
Pohyb:
Plavání, chůze, pomalý běh, cyklistika, jízda na kolečkových bruslích
Každá aktivita by měla být delší než 40 min.
 

BACK TO TOP